Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

díky, pobavila jsem se a současně vyděsila;-D

0 0
možnosti

Takový pohodový výlet!:-))))

Myslím, že to je opravdu spolehlivá antikoncepce.

Taky jsem se velmi nasmála (cizímu neštěstí, jak to tak chodí:-)))

1 0
možnosti

Já jsem se teda moc nesmála. Naše škola v přírodě s prvňáky bývá totiž totéž v bledě modrém, tak jsem při čtení článku jen tiše soucítila!

0 0
možnosti

Paní Veselá, naprosto perfektní, to nemá chybu! Smál jsem se od začátku až do konce článku.

Bezvadné, vítané osvěžení v této zachmuřené době. Pište častěji.;-)R^;-)

0 0
možnosti

J42i90r89i 16P76r67a42j74z

7. 5. 2020 20:27

Tak dlouho jsem se nenasmál.Diky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS