Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P60a13v25e61l 91V90á90v71r66a

11. 3. 2019 13:23

doufám že jsem byl to si myslim :-))

snad...;-)

0 0
možnosti
AP

Coby fotr sleduju spíš chování tatínků v šatně při převlékání dětí. Myslím, že to byste měla do typologie též zařadit. Fotr "švihej musím do práce", fotr "pepíčku já tě přeřazim zas máš ty rukávy naruby" apod.;-)

1 0
možnosti

S těmi maminkami jste mě dostala, protože jsem si dal na čas přijít ještě s nějakým druhem charakteru a žádný mě už nenapadl.:-)

0 0
možnosti
EK

Přesné. A na základce je to podobné.

1 0
možnosti
JN

Zajímavá studie. Doufám, že dětem věnujete přinejmenším takový zájem jako jejich tatínkům.

2 11
možnosti
LV

Otec problematický.

16 0
možnosti
Foto

Výborné a trefné! R^

11 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik