Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Tak já jsem skutečný dědeček a podle Vaší stupnice - pohodový. Cítím to tak, jestli i "protistrana" ...:-) Jinak vnukům je - nejstarší 31 a nejmladší 1 rok. Ale není to má "vina".:-)

0 0
možnosti
MH

Naprosto úžasně a pravdivě popsané!! Skvěle napsané ... ;-)

0 0
možnosti
BK

;-D;-DR^, super! Díky za skvělý blog;-).

0 0
možnosti
Foto

To bylo počteníčko,;-D myslím že děti se s Vámi nenudí a hravě zvládnete nejen tatínky, ale i ty nejproblematičtější maminy.

Přeji ať humor nevysychá, protože jen díky němu můžete tu škálu rodičů zvládnout a to Vás ještě čekají jejich ratolesti, které se většinou málo liší od svých rodičů.

Tak zlomte vaz a hodně těch pohodových tátů, mamin i dětí.R^

2 0
možnosti
JD

J36a80n 16D75u95f74e47k

11. 3. 2019 15:42

Zdravím a prosím o dodatek - typologii dědečků. Otce jste vyčerpala perfektně. R^

0 0
možnosti
VB

A matky máte popsané? S Vámi se vždycky pobavím:-).

0 0
možnosti
Foto

Jste vtipná, pobavilo. Děkuju.

6 0
možnosti
KS

Já se poznal v tom neutrální. Jen nevím, jestli je to dobře. :-)

0 0
možnosti
Foto

Sakryš poznal jsem se úplně ve všech :-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik