Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě vám tam chybí kategorie "otec uštvaný". Manželka na odpolední směně, dcerka v jeslích, které zavíraly v 15.00, kluk ve školce na opačném konci města, která zavírala v 15.30 a já, tenkrát bez auta. Stačilo, když se na konci směny protáhla porada, nebo jsem měl jen nějaký delší telefon a už jsem lítal jako hadr na holi, abych stihl vyzvednout obě děti. Je pravda, že to bylo ještě za totáče, takže nespadám do kategorie "moderní fotr".:-)

1 0
možnosti

Vtipná realita!:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dlouho jsem se tak nepobavila! Skvělé.

0 0
možnosti
Foto

R^výstižné a zábavné-karma;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Skvělé a trefné.R^ Já budu příští rok fotr ve školce už po páté a jelikož nejstarší dcera má už 20 let, tak budu nejspíš spadat do kategorie "dědeček" ;-D (ale všechny děti mám s jednou ženou, mladší jen o 6 let), a doufám, že mi příslušel, a nadále bude, přívlastek pohodový.:-)

0 0
možnosti

Jako osvč bych si rád myslel, že patřím do kategorie neutrální nebo pohodář :D Ale určitě to bude něco jiného ;-D;-D

0 0
možnosti

I82v12a20n 51M29i30n69á76ř

14. 3. 2019 10:10

Pozorovací talent paní autorky je obdivuhodný. Jen málokdy dosáhne humorně míněná nadsázka - takové reality. R^

2 0
možnosti
Foto

Kurňa, není nad kvalitní ranní sebereflexi :-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jsem Vás četl, zvedla jste mi náladu a dosud se chlámu. R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS