Neděle 7. srpna 2022, svátek má Lada
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 7. srpna 2022 Lada

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M41i77l45a39n 70K35e75s53l 2776956713728

Homeopati jsou podvodníci,čínská medicina také,o léčitelích darmo mluvit a ukrajinští lékaři jsou nedoukové.Jeden by si skoro myslel,že někdo má zájem,aby nedostatek zdravotníků pokračoval.Musíme však pracovat s tím,co máme.Každému z nich najít místo,kde se uplatní.Zrovna tak ve školství.Inženýr,který psal tak akorát technické zprávy nebude žádný lumém v českém jazyku,ale takovou matematiku,fysiku či chemii může zvládnout lépe než vystudovaný pedagog.

0/0
6.2.2019 22:14
Foto

R45a59d63e24k 93S29á91r20k89ö32z20i 1319641770160

Vtipně napsáno :-) Také jsem psal něco podobného...

https://sarkozi.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=698565

0/0
6.2.2019 18:23
Foto

D44r10a55h34o86m31í41r 52S53t26r88o78u81h31a75l 4805218532684

Je hrozné zjistit, že celá učitelská odbornost je 250 hodin nad daným oborem, co? Každý je nahraditelný. Každý může být vyřazen.

0/−1
6.2.2019 14:36
Foto

R18o27s42t56i77s12l28a36v 83C22a61h37a 6603807517201

No on ten system byl posahany uz drive. Proc?

Clovek, ktery vystudoval ucitelstvi obcanske nauky a zemepisu je automaticky kvalifikovany pro praci ve skole. Ucit muze cokoliv. Treba matematiku. A byt za to zaplaceny jako kdyby ucitelstvi matematiky absovoval. Absolvent odborne matematiky na matfyzy, bez absolvovaneho ucitelstvi je automaticky nekvalifikovany, tj. nezadouci.A pokud precejenom matematiku ucit bude, tak za nizsi plat nez ten prvni ucitel.

Syna ucila tridni ve treti tride anglictinu. Po dvouletem kurzu. Takze kdyz se ucili mnozne cislo (pravidelne), tak pochopitelne netusila, ze davat do zadani child nemuze, protoze to je nepravidelne. A to ji chudince ani nerozpulili tridu, protoze byla jeden zak pod limitem. Musela ucit 24 deti najednou.

+3/0
6.2.2019 13:49
Foto

J67a13n34a 92P84a13j16d19o96v14á 3507209874

Pani Veselá, Váš článek mě rozesmál. Pojem "pedagogické minimum" existuje už dávno, už v 80. letech učili na školách lidé, kteří "peďák" neměli, ale učili s minimem. Jak mezi učiteli z peďáku, tak mezi učiteli s minimem byli dobří i špatní. I to srovnání s lékaři pokulhává. Sice si nenechám operovat srdce od inženýra, ale ten inženýr (nebo dokonce člověk bez titulu!) může být velmi schopným léčitelem, který způsobí, samozřejmě pokud k němu nemocný přijde dostatečně včas, že ta operace srdce nebude potřeba. Mimochodem znám takového léčitele. ......... Není náhodou zakopaný pes v tom, že učitelky mateřských škol, jako jste Vy, dřív byly středoškolačky a dnes jsou stále častěji vysokoškolačky? A že cítíte potřebu se vůči středoškolačkám vymezit? Vysokoškolačky nemusí být automaticky lepší, bohužel to není jen otázka vzdělání. Víte, že dříve, v padesátých letech byly učitelky prvního stupně také jen středoškolačky? Byly mezi nimi výborné učitelky :-)

+3/0
6.2.2019 13:11
Foto

N23o51v98o76s94a69d 88M12i52r76o32s68l94a57v 9408919888389

...přesně tak to už tady jednou bylo a absolventi gymplu to zvládali dobře...jak je vidět...

+1/0
6.2.2019 13:21
Foto

M96i39l20a18n 77H85l59a83d14k20ý 8332598720

Víte, moje žena je dlouholetá učitelka v MŠ. Tak jak bylo zvykem, absolvovala SŠ a pak, někdy kolem 40 let, protože ji to bavilo a zajímalo, si udělala VŠ. Takže má přehled. Podle ní je v MŠ problém v tom, že holky, co mají za sebou SŠ pajdák, tak se pravidelně setkávali s dětmi a tak po maturitě ví do čeho jdou a díky praxi a vyúce od "starých, praktických učitelek" umí děti zaujmout. Holky z VŠ se s dětmi většinou setkají až po absolvování VŠ. V hlavě mají spoustu teorie a vědomostí. Ze školy ví, jak by mělo vypadat super vzdělávání, "nejmódnější směry". Bohužel takto malé děti si nic nedělají z různých povinných autorit. A tak tyto holky v 90% případů pohoří. Umí si najít kde co na internetu, ale děti zaujmout nemumí. Neumí učit. To není o penězích. I když peníze se hodí vždy. Je to o tom, že VŠ je příliš teoreticky zaměřená. Takže osobně věřím, že šikovný praktik ty děti naučí víc, než průměrný studovaný. Nebo opravdu mám věřit, že na to, abych byl odborníkem na násobilku a vlastivědu, se bez VŠ neobejdu ? Nebo jde o to, vědět jak učit ? A to se opravdu na VŠ neučí.

+2/0
6.2.2019 14:32
Foto

J60a18n47a 69P69a61j60d65o20v62á 3187249354

Pane Hladký, děkuji za doplnění. Srdečný pozdrav Vaší ženě :-)

0/0
6.2.2019 18:22
Foto

S11a34r88a 54B75e26n17y75o52v79a 8769155731221

Naprosto presné. Na Spgš jsme měli tuším od tretaku praxi a nemalou a přijit pak do prace bylo přirozené, vedeli jsme podstatné, uměli vytvořít plán, držet se ho , To co k nám ted chodí učit je priserne , Detí se de facto bojí, rodiču se bojí a když jim nejde ten teoreticky dokonalý model co si vysnili tak utíkají .

0/0
7.2.2019 23:20
Foto

M26i20c64h78a77l 92G13e70c60i57k 6875709407384

Pedagogicke minimum, o kterem mluvite, je (resp. bylo?) urceno pro lidi, kteri jiz maji vzdelani v danem oboru, jen nemaji vzdelani pedagogicke, t.j. v metodice vyuky, psychologii a dalsich oblastech, ktere tvori rozdil mezi "umet neco delat" a "umet neco ucit". Takze kdyz Mgr. matematik z matfyzu chce ucit matematiku prvnacky na ZS, dodela si k tomu zminene pedagogicke minimum, misto aby studoval matematiku jeste jednou na pedaku. To asi dava smysl. Ale neznamenalo to, ze si kdokoli udela pedagogicke minimum a pujde ucit obor, ktery jako takovy nezna.

+1/0
6.2.2019 16:20
Foto

J71a86n76a 12P92a51j84d35o93v58á 3447179514

Děkuji za upřesnění pro ty, kdo se s pojmem "pedagogické minimum" nesetkali. Nechtěla jsem psát extra dlouhý komentář, ale máte pravdu, že je vhodné to upřesnit.

0/0
6.2.2019 18:20
Foto

M96a18r37i69e 64T95o48m44š54í54č83k40o31v32á 4397725416666

Všichni dnes vidíme, jakým způsobem se získávají diplomy na vysokých školách, z aprobací, které nejsou pro další zaměstnání použitelné

A vy chcete, aby tito rychlostudenti soukromých, někdy i státních škol zasahovali do vzdělání vašich dětí?

Stačí se rozhlédnout kolem, kolik bývalých absolventů vysokých škol s pedagogickým vzděláním zastává jiná místa, protože školy si na ta volná dosazují své kandidáty, není žádná nabídka, žádné přijímací pohovory, je dostatek známých, nebo důchodců, kteří tam naskočí.

Shrnuto. Učitelů se vzděláním je dost, jen jim umožnit, aby svoji práci mohli vykonávat a na ten výmysl, jak tímto způsobem zaměstnat ta kvanta vystudovaných a neschopných uplatnit se na trhu práce, rychle zapomenout.Rv

+2/0
6.2.2019 12:17
Foto

J15a84n 78R13á65ž 1129743214310

Srovnávat lékaře s učiteli v souvislosti s návrhem aby dostali možnost učit i odborníci, kteří neabsolvovali pedagogickou fakultu je nonsens. A cpát do této debaty soustružníky je naprostá pitomost.

Léčit nemůže nikdo jiný, než absolvent lékařské fakulty, neb jinde relevantní informace nedostane. Ale neznám logický důvod, aby absolvent matfyzu nemohl po absolvování pedagogického minima nemohl učit středoškolskou matematiku nebo odborník na biologii nemohl učit tento předmět na základce, neb už z povahy předmětu jsou tito neskonale lépe vzdělaní odborníci, než naprostá většina absolventů PF. A o daleko lepších předpokladech dát studentům moderní pohled na technický obor má zcela jistě strojař s praxí, než teoretik, absolvent pajdáku, ani nemluvě.

+9/0
6.2.2019 12:11
Foto

M36i89l25a16n 43S70t50e16h62l32í86k 7320739903931

Přesně R^

+1/0
6.2.2019 12:39
Foto

S27t41a92n70i71s29l55a61v 62B91u39r31i71a92n 5523344934537

Neporovnávejte vzdělání lékaře se vzděláním učitele. Myslíte, že vysokoškoláci jsou nevzdělanci ? Rozhodně mohou být dobrými učiteli jako pedagogičtí pracovníci. V případě nedostatku učitelů je to řešením.

+2/−2
6.2.2019 11:56
Foto

R73o21s53t38i48s49l68a79v 26C75a50h53a 6443407927841

Jak kteri... u matematiky maloktery. Rozhodne ta vysokoskolsky vzdelana pravnicka, co neumela spocitat procenta... osobni zkusenost.

0/0
6.2.2019 13:50
Foto

M85i34l19a13n 48H12l80a37d62k24ý 8142498780

Ale umím si představit, že i šikovný a schopný středoškolák je schopen učit matiku na ZŠ.

0/0
6.2.2019 14:34
Foto

R22o19s96t91i77s98l79a49v 87C91a53h12a 6913137787211

Podle zkusenosti z pribuzenstva mam pocit, ze vetsina ucitelu by to (matiku) vubec nemela delat. Zoufalost nad zoufalost.

+1/0
6.2.2019 14:37
Foto

O18n56d97ř37e86j 16G28e25b90a14u71e40r 2252759348445

Dovolím si s vámi nesouhlasit a uvedu příklad ze života.

Moje sestra letos nastoupila na SŠ. Spadá mezi ty, kteří musí maturovat z matematiky, jenže její učitelka matematiky je tak trochu neschopná. Neříkám, že sestra je nějaký "einstein", ale když brali látku skoro týden a ona ji nepochopila, tak přišla za mnou. Studuji vysokou školu (strojárnu). Trvalo mi 10 minut ji to vysvětlit, tak aby to pochopila a to neoplývám zrovna talentem na vysvětlováním.

Tudíž výsledek je takový, že vystudovaná učitelka matematiky nedokáže žákům vysvětlit látku a já nedostudovaný vysokoškolák bez špetky "pajdáckého" vzdělaní to dokážu.

Další příklad, na střední škole mě učili fyziku 2 různí učitelé a oba vyli původně inženýři a i přesto dokáží učit matematiku a fyziku, protože tomu rozumí a ví o tom něco z praxe, takže to dává smysl.

Suma sumárum, člověk s praxí a odbornými znalostmi může (ne vždy musí) být výborný učitel.

Přeji pěkný den

+11/−1
6.2.2019 11:47
Foto

H29a11n13u66š 52H61o65r40á23k 9441974416643

Na ZS z tohohle nejsem nadsenej, tam je IMHO pedagogicka dovednost(ktera je oprena o nejaky vzdelani) zasadni.

Na SS uz je to ale jina, zejmena co se odbornych predmetu tyce. Obavam se, ze nemala cast odborniku z praxe nejenom ze umi vic nez absolventi pajdaku, ale ve finale i vic nadchne pro obor, protoze umi jasne a nazorne ukazat k cemu je to dobry.

+6/0
6.2.2019 11:27
Foto

J11a56n 98P11a25v53e66l 8153222908156

Tady je myslím rozdíl mezi teorií a praxí. Teoreticky by pajďák měl učitele připravit na povolání tak, aby by nadřazený všem nadšencům.

Praxe je jiná (nehledě na vyhořelé učitelky před důchodem). Nejlepší by to asi bylo nechat na ředitelích. Ti mají jako jediní šanci poznat, jestli daný člověk má či nemá potřebné kvality.

+8/0
6.2.2019 10:45
Foto

J90a81n11a 73N37ě48m34e21č66k18o82v89á 3983224681566

Paní Veselá, brojíte pro něčemu, co dávno, přirozeně a v pořádku funguje. :-) Nebo opravdu myslíte, že zrovna ty budoucí lékaře školí nějaký patlal s pedagogickým vzděláním...? Ne, vychovávají je lidi z oboru... A můžu vám říct, že tihle vystudovaní doktoři, kteří zůstali učit na fakultách bez špetky pedagogického vzdělání, byli inteligenčně, lidsky nakonec i pedagogicky často někde na nepředstavitelně vyšší úrovni, než do sebe zahleděné "profesorské" sbory na nižších stupních.

Stejně tak učí lidi z praxe technické předměty, jak je zmíněno níž, a musela bych se opakovat. Neměli sice didaktiku v malíčku, ale předali nám zkušenosti na celý život.

Já neříkám, že to je recept na dějepis pro základky... i když upřímně věřím, že historik by v těch děckách taky dokázal probudit víc, než monotónní otrávené předčítání zápisků a jejich opisování do sešitu... Ale třeba na odborné předměty na středních? Proč ne. Super.

+7/0
6.2.2019 10:40
Foto

J89a67n 23P51a18v85e59l 8883562728396

To je právě rozdíl mezi univerzitou a základní školou. Na základce máte široké spektrum dětí, se kterými musíte určitým způsobem pracovat. Na univerzitě jsou často lidé, kteří se chtějí vzdělávat a při dobrém vedení ochotně spolupracují. Stačí jim, když je profesor odborník a neuspává hady. Na základní často řešíte, jestli má Pepíček žákovskou a nelepí holuby na stůl. Máte samozřejmě lidi, co mají přirozené nadání pro práci s dětmi a tito lidé žádné vzdělání nepotřebují. Ale většina z nás nejsou pedofilové :-P

+1/0
6.2.2019 10:50
Foto

J98i32ř67í 38B16r19e96z74o70l59u91b13s74k20ý 8857749564270

To je sice pravda, ale taky je pravda, že pedagogové nic z toho stejně neumí...:-/

0/0
6.2.2019 13:06
Foto

M65i98l87a56n 95H75l47a98d49k96ý 8142318210

Problém je v tom, že na pajdáku se teoreticky učí nejmodernější směry vzdělávání, ale v praxi opravdu není výuka na ZŠ, nebo na SŠ vymýšlením atomové elektrárny, ale řešení právě toho, jak donutit Pepíčka aby si nosil žákovskou a Anička aby nelepila ty holuby pod lavici. A k tomu dokázat děti zaujmout, aby dávaly pozor. A to se sezením někde na VŠ opravdu nikdo nenaučí. V tomto bývají dobří vedoucí různých kroužků, což bývají lidi z praxe, bez ohledu, na to, zda mají za sebou VŠ, nebo SŠ.

0/0
6.2.2019 14:39
Foto

M26i63l19a34n 88B98í79l75e80k 5124479971

Ale studenti pedagogických fakult přece chodí na náslechy, mají praxe - takže ano, znají i moderní/alternativní směry, ale to neznamená, že jsou odtrženi od reality.

0/0
6.2.2019 15:09
Foto

J96a97n63a 47P40a32j21d13o70v89á 3737509524

Pane Bílku, ano, studentipedagogických fakult chodí na náslechy a na praxi. Ale klidně se stane, že didaktiku daného předmětu (tedy to, jak onen předmět učit) učí ženská, co nikdy za katedrou základní či střední školy nestála. Ale napsala o tom pár odborných publikací ;-D Dodnes se té ironii směju. .................. V praxi vidím, že dobře učí ten, kdo v rozumné míře ovládá daný obor a hlavně učení ho BAVÍ.

0/0
6.2.2019 18:38
Foto

M35i90l90a17n 69B10í69l48e47k 5744489651

Ano, stane se, že didaktiku předkládá teoretik:-). Ale i v tomto případě, který (snad) není pravidlem, student není ztracen, protože zpětné vazby ohledně praktické činnosti se mu na fakultě dostává z více míst.

0/0
6.2.2019 19:16
Foto

J85i96ř74í 75K51i84n95d50l 2578987773827

Vysoké pedagogické školy bych zrušil. Jsou absolutně k ničemu. Na filozofických fakultách se studuje čeština, němčina, angličtina a další jazyky, dějiny a další předměty . Na VŠ se studuje matemtika, fyzika, chemie, biologie. Jsem přesvědčen, že jejich vzdělání má vyšší úroveň než těch z pedagogických falkult. Proč tyto vysokošoláci nemohou po ukončení VŠ učit na školách. Proč se ty samé předměty studují na pajdáku .

+4/0
6.2.2019 9:56
Foto

M60a18r73t92i27n 49K35l89í68r 7806621178889

No protože na "pajdáku" by se mělo učit jak se má učit, nemusím umět Matiku2 za 1, ale musím vědět jak pro "1+1" nadchnout žáky

+2/0
6.2.2019 10:09
Foto

J68a21n 11R76á58ž 1589323244810

Na znalosti jak učit stačí dvousemestrální "školení" neb základní poznání,jak učit, aby kantor studenty zaujal, získal každý absolvent university během svého studia.

Buď má člověk pro učení nadání nebo nemá. A to nemůže suplovat žádný pajdák!

0/0
6.2.2019 12:15
Foto

M35i45l36a29n 15B76í98l93e36k 5234179561

Už to psal pan Klír, já bych ještě dodal, že učitel musí (resp. měl by) znát základy psychologie, sledovat skupinovou dynamiku a předcházet krizovým jevům jako je šikana, popř. je umět řešit atd. Kantorství není jen nalévání vědomostí. Na druhou stranu to samozřejmě neznamená, že všichni absolventi pedagogických fakult jsou nutně lepšími učiteli.

+2/0
6.2.2019 11:06
Foto

K61a35r76o30l97í48n58a 95L14y43s66o86v82á 6738937739982

Bohuzel prave to, co jste vyjmenoval, vetsina ucitelu neumi. Bez ohledu na vek.

+1/0
6.2.2019 13:33
Foto

M50i54l67a78n 62B48í56l90e30k 5304239681

To nevím, statistiky neznám. Jestliže tomu tak je, pak by to měl být signál k většímu důrazu na tuto stránku při studiu budoucích učitelů (a nakonec i pro školy k proškolování starších kantorů, neboť např. šikana s moderními technologiemi nabírá jiné formy). Každopádně výchovné problémy jsou dokladem toho, že školství neznamená jen vědomosti (takto bohužel veřejnost pedagogiku často chápe) - a správně nastavené pedagogické fakulty jsou rozhodně potřeba.

0/0
6.2.2019 15:04
Foto

J86a36n93a 81P22a59j75d98o38v60á 3837659844

Tohle už na pedagogických fakultách proběhlo v 90. letech. Zrušily se některé oborové předměty (studenti angličtiny třeba přišli o historickou gramatiku, páč jí prý nepotřebují), ale nemám pocit, že by se toho moc změnilo.

0/0
6.2.2019 18:45
Foto

M49i90l77a49n 46B41í81l34e94k 5844679481

Jestli je po větší změně vůbec poptávka...Redukce kantořiny na výkon je zažitá u nemalé části společnosti.

0/0
6.2.2019 19:23
Foto

L76u97k85a30s 39B76a28l44a37d27a 2170721

Všichni se ohánějí zvýšením mezd ve školství, jako by to mělo být zaklínadlo, díky kterému se vše vyřeší. Ne nevyřeší, nejdřív zruste inkluzi, GDPR, byrokracii, zpoplatnene vysoké školy, aby na nich zdarma nestudovali zahraniční studenti a česká natáhla, která v životě nebudou vykonávat nic prospěšného. Jestli chcete vyšší mzdu, jdete do soukromého sektoru. Už mě ten brekot unavuje.

+13/−1
6.2.2019 9:08
Foto

M15a70r23t28i74n 70K89l70í12r 7926221568779

Tyto rady jsou opravdu úžasné a učit bude kdo? Uklízečka? Nevidíte si na špičku nosu;-O. PS: Jsem v soukromém sektoru

+1/−2
6.2.2019 9:50
Foto

V50á82c88l40a44v 91M50á36c42h44a 1602883789977

zahraniční studenti nestudují VŠ zdarma

0/0
6.2.2019 10:30
Foto

R82a64d31e57k 32W83o15l43o75s27z62c58z34u94k 4969468830844

Zahraniční studenti ze zemí EU studují za stejných podmínek jako občané ČR, jediné co se jim zpoplatňuje je případné studium v cizím jazyce.

+2/0
6.2.2019 10:41
Foto

V39á51c87l92a39v 13M91á34c65h45a 1712363629387

ano, přesně jak říkáte. Takže zdarma nakonec u nás studují jen slováci, ostatní EUobčani si na češtinu netroufnou. A dost těch slováků potom u nás i zůstane - a kupodivu jde velmi často o lékaře.

+1/0
6.2.2019 13:10
Foto

R95a71d17e15k 79W45o89l72o72s17z17c70z77u84k 4669558380954

Obrázek ať si každý udělá sám: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/zahranicni-studenti-na-ceskych-vs.A160311_143609_domaci_jkk

0/0
6.2.2019 14:07
Foto

D59r75a59h36o19m88í35r 27S64t96r28o68u70h49a64l 4335628612874

Vy jste očividně nemusel řešit problém s přidělením kolejí po té, co jste zjistil, že vám 180km a 3 přestupy nestačí. To se to potom studuje, když vám banda Slováků na kolejích s internetem vybere cvičení, takže máte plnou odpolední i v pátek, zatímco si musíte hledat noční práci o víkendu, abyste zaplatil bydlení v jednom z nejdražších měst v republice, takže ve výsledku zajedete domů prakticky jenom na vánoce.

V zahraničí byste si musite zaplatit prakticky úplně všechno, ale Slováci u nás bez problémů levně bydlí, zatímco náš student tráví čas místo studiem prací. A to prosím po třiceti letech od revoluce, protože na Slovensku očividně není jediná pořádná vysoká škola.

Kdyby u nás nestudovali Slováci, mohli by tu studovat Češi a měli bysme víc našich českých doktorů, ne Slovenských.

0/0
6.2.2019 14:56
Foto

V90á65c48l94a66v 77K80o85r67y35t17á67ř 2206175740756

Zahraniční studenti mohou na VŠ v ČR studovat zdarma jen v češtině, cizojazyčné studium si pokud vím platí.

0/0
6.2.2019 10:44
Foto

R85o78s68t62i27s78l62a79v 91C53a13h45a 6673167537321

Zpoplatneni skolstvi - fajn, nebudou studovat cizinci, ale s vanickou vylejete i dite, protoze ani spousta Cechu nebude moci studovat. Kdyz nestudujete v miste bydliste, tak uz ted naklady splhaji v 10 tisicum mesicne.

+1/0
6.2.2019 14:22
Foto

P15e66t46r 40A21g80u92l57á38r 4137678900574

No a na druhou stranu jsou lidé, kteří umí učit a učitelé nejsou. Učí odpoledne po práci za doměnu, která mnohým nezaplatí ani náklady na dopravu. Říká se jim pedagogové volného času. Zjednodušeně vedoucí různých kroužků programování, elektroniky, přírodovědných kroužků, apod. Nemají pedagogické vzdělání, ale mají mnohdy desítky let praxe a k tomu třeba i nějakou kvalifikaci pedagogických pracovníků, která se po nich dnes už vyžaduje. Dělají to proto, že je to baví nebo proto, že dřív sami chodili do nějakých kroužků a tu tradici předávají dál. Nevidím nejmenší důvod, proč by takoví lidé po dosažení požadované kvalifikace nemohli pomáhat na školách.

+10/0
6.2.2019 9:04
Foto

J39i18r61i 95K72u77c54e92r98a 5697220126682

Já s vámi nesouhlasím. Vysokoškolsky vzdělaný člověk, který bude mít pozitivní vztah k dětem a hlavně schopnost podat výklad zajímavě může být velmi dobrým učitelem, byť nevystudoval pajdák.

+8/−1
6.2.2019 9:02
Foto

M12a22r74i45e 28T61o81m83š61í52č69k43o64v15á 4847205346246

Ano, když tento předmět vystuduje na jiných fakultách, kde je doplněn pedagogickým vzděláním, což je na fylozofických, nebo přírodovědných běžné.

+1/0
6.2.2019 12:21
Foto

F21r71a31n61t45i51š49e93k 37D97v38o16ř96á34k 3386526775809

Lékařů,učitelů i policistů je o 100% více než za mého mládí.To málo lidí je těžko uživí.K tomu politici, obrovské množství úředníků,kteří strkají rypáky opravdu už do všeho!!!

+4/0
6.2.2019 8:04
Foto

D82i92t84a 16K18v72a77s64n91i61č18k71o68v82á 3741552106391

Souhlasím - u zdravotních sester je to totéž - raději jim odpustíme vzdělání, než abychom dotáhli rozdělení kompetencí...

+1/0
6.2.2019 7:43

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz