Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Mám Vaše texty rád.:-)

0 0
možnosti

Super,ale vůbec Vám nezávidím

1 0
možnosti
DV

D69a18v30i93d 54V56l63k

11. 6. 2018 19:37

Dneska absolutně super.Děkuji pančelko;-D

1 0
možnosti
JA

J41i57ř81í 52A37l83e45x77a

11. 6. 2018 19:26

Ti "nepouštěči" jsou standard. Většinou vetchou babičku pustí spíše šedesátník, než cool mladík, zírající do mobilu. Mravy upadají s rozvojem náhražkových technologií. A také tu máme inostránce. Viděl jsem, jak kdosi uvolnil místo těhotné ženě a rusák ho zabral, páč byl rychlejší. A moc se tomu nasmál....

3 0
možnosti
LM

S tím sedáním je to bída, ono to lidem prostě nedojde.

Ovšem zasloužíte medaili za statečnost, zvlášť v Praze sleduji třídy (natož školkové!) v MHD s posvátným obdivem rovnoměrně smíšeným s děsem ;-D

1 0
možnosti

prima čtení...R^

PS 1: ...ale nezávidím Vám...

PS 2: ...věřte, když jsem naplánovala náročný výlet s dcerkou na celý den, vlakem, milion atrakcí po cestě, spousta zmrzliny, stejně si pamaatovala jen to hov..o u cesty, do kterýho jsem šlápla;-D;-)

PS 3: blíží se prázdniny, přeji Vám, ať si je prima užijete! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik