Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkný.

Ale od oranžových hábitů nečekejte empatii nebo cokoliv podobného, oni pracují výhradně na své karmě a ostatní se mají starat sami o svou karmu (třeba tím, že jim přispějí na živobytí). Když má někdo jiný problém, tak je to nezajímá, to je jeho (špatná) karma.

Připouštím, že na ně mám osobní pifku. V Brně si koupili dům sousedící s infekčním pavilónem Dětské nemocnice a tam od rána do večera buší do bubínků. V létě tam ležel synek s klíšťovou encefalitidou. Než poklesne tlak mozkomíšního moku k normálu, tak nesnesitelné bolesti hlavy i při stisknutí kliky u dveří, parné léto a pod okny buší tihle magoři do bubínků. Nemocnice je žádala o omezení hluku, ale oni to odmítli, mají přece právo.

4 0
možnosti
PK

Jaroušek je naprostá jednička, škoda, že se již nedožiji jeho dospělostiR^Jinak já ač kmet prťavce vždy jsem pouštěl sednout, máte těžkou roliR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik