Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Vtipný blog, jen trochu nelogický. Když (právem) předpokládáte, že ne každý policista v civilu přechází vozovku po přechodu a ne každá cukrářka je tlustá machna, proč nás přesvědčujete, že my ostatní si myslíme, že učitelky ze školky musí mít všechny ty vlastnosti, o kterých píšete ? :-)

5 0
možnosti

Nemůžete to psát srozumitelněji (a ne tak upřímně)?:-)R^

1 0
možnosti
JP

Hlavně že se uchychtává - může učitelka ze školka psát takové hrubice, kdy se až čtenáři ježí všechny chlupy na těle?

8 0
možnosti
VS

A smí diskutér na idnes překlepnout a nevyskloňovat slovo?8-o

0 0
možnosti
OF

S vámi je ale legrace.Karma;-D;-D R^

3 0
možnosti
Foto

Milá Barboro, jsem nezkušený otec 3 dětí a dědeček 5 vnoučat. Mám tento dotaz:

Moje první dívka studovala v r. 1966 tzv Mateřinku. Byla, myslím, ve 3. járu a byla zkušenější, než já. To se ale záhy spravilo.

A proč to píši je, že po maturitě normálně, bez VŠ, začala pracovat v MŠ. To dnes už je VŠ nutná i pro MŠ?

0 0
možnosti
Foto

Pro práci v MŠ je třeba ÚSO v nějakém pedagogickém oboru, tedy maturita...

0 0
možnosti
RH

Máte hrubku na druhém řádku a berušku nakřivo! :-)

0 0
možnosti
Foto

Jako blog dobrý......ale skutečnost je naštěstí jiná. Mezi učitelkami mých dětí byly jak popisované bytosti, tak i plnokrevné ženské, které by stály / a nejspíše i o to stály / za hřích. :-)

6 0
možnosti
DV

D21a78v78i82d 46V64l70k

21. 2. 2018 7:50

Já to takhle nikdy neviděl.Holky z mateřských školek byly vždycky příjemné dámy většinou ve středním laskavém věku. Ono ty krabičky jsou strašné zjednodušení.To by mě zajímal typický prodavač kachliček?;-D

11 1
možnosti
BP

ty nemáš zrcadlo? :D :D

0 0
možnosti
JS

Proč tolik hořkosti? Nestačilo prostě napsat, že Vás práce stresuje, nebaví a druzí si o Vás (podle Vás) dělají mylnou představu?;-)

6 3
možnosti
OF

Stresuje neznamená že i nebaví.:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik