Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Toto téma už se tu na blogu docela podrobně řešilo. A dá se říct, že je to o ohleduplnosti všech zúčastněných. Ta je tak trochu nyní "nedostatkové zboží".

A neb nic se nemá přehánět z obou stran.

8 0
možnosti
ZS

Ano, Máří, souhlasím.

Tolerance, ohleduplnost, nadhled a podobné mizí jako slunce zapadající za obzor.

Hezký den :-)

1 0
možnosti
JK

Tak nějak nechápu, co je na prsu špatné nebo nechutné. Mě osobně jsou cizí prsa, byť plná mléka úplně ukradená. Pokud nechci tak si nevšímám.

4 0
možnosti
DV

D86a54v41i61d 62V11l79k

7. 2. 2018 9:54

Kdyby jste trochu ubrala na tom "namachrovaném" stylu, líp by se to četlo. Nic ve zlém dávám i tak Karmu.

2 0
možnosti
Foto

Čtenost,Davide,čím ostřejší,tím lepší. V podstatě s paní souhlasím,dala jsem karmu,ale styl,jakým to podala,mě dvakrát neoslnil.

2 0
možnosti
Foto

Karma. Občas jsou situace, kdy to neurazí, ale někdy je to čirý exhibicionismus. Stalo se nám na chalupě, že za synem přijel kamarád se svou partnerkou. Ta partnerka měla jednu dceru už plánující vylétnutí z hnízda, tak si v biologicky pokročilém věku ještě pořídila miminko. A takhle uprostřed oběda to miminko vytáhla z kočárku (nebrečelo hlady ani nebyla nějaká kulatá hodina), sedla si mezi nás ke stolu, vytáhla kozu a začala kojit. Nepříjemné to bylo pro nás všechny ostatní, můj mladej to dost drsně okomentoval, takže návštěva odjela uražená a vztahy se urovnaly až po třech letech.

16 3
možnosti
DV

D42a68v38i37d 50V83l27k

7. 2. 2018 10:34

Proboha a co Vás na tom tak irituje. Ženský ňadro?;-D

3 3
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik