Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To chce jedno léto strávit na nudapláži a bude to v pohodě. ;-)

0 0
možnosti

souhlasím s autorkou.

rád se osobně podívám na ženská prsa, nicméně abych na to musel koukat u oběda v restauraci, navíc když se mnou u stolu sedí manželka s dětmi, to nemám náladu. a popravdě si o té kojící mámě budu myslet, že je ... ať si zaleze někam, kde nebude tak na očích.

1 1
možnosti
Foto

Ať si matka kojí kde chce a kdy chce a pohled na ženské ňadro mne nepřestane nikdy bavit, ale v tom je právě kámen úrazu, když vidím kojící ženu, stydím se já a ne ona, protože nevím kam s očima. Takže vlastně do rozpaků dostává své okolí a to je asi jediné, co bych tomu vytknul.

1 0
možnosti

Když jsem byla bezdětná, několikrát jsem si říkala "Proč ta máma musí dělat zrovna tohle a tohle, to si to nemohla líp naplánovat?". Mám za sebou rok s dítětem a znám odpověď, pravděpodobně nemohla (pokud si odmyslím exhibiconistky, které najdeme ve všech oblastech). Nikdy jste se nikde nezdržela? Delší čekání u doktora, na nákupu, na úřadech? Nezasekla jste se s kamarádkou, protože jste jí dlouho neviděla a prostě s ní chcete strávit víc času? Nemůžeme sedět jenom doma nebo na zařizování a nákupy posílat manžela, protože to by pak viděl dítě akorát večer spící. A nepůjdu kojit na zaplivaný záchod, na pochc... lavičku v rohu parku apod. I dítě má nějakou důstojnost.

5 0
možnosti

Když mám hlad, koupím si řekněme koláček a sním ho. Kdekoliv. Když má hlad kojenec, musí se se svým jídlem někam zašít a izolovat se od společnosti.

4 0
možnosti

Ale fuj, jen představa, že vídím jak hýbete svojí OBNAŽENOU pusou ve mně vyvolová neodolatelnou touhu o vás napsat nechutný článek!

0 0
možnosti

Ne, ne a tisíckrát ne. Mnohokrát jste mne pobavila svým břitkým humorem, ale odsuzování a zlo nikdy neomluvím:-(

1 0
možnosti
Foto

Pozor na ty odsudky, ať si jednou nepřipadáte hloupě, až budete muset řešit nečekaný záchvat dítěte podobně. Kojení často není naplánovatelné (ne,nekojila jsem všude bez rozmyslu, ale ony překvapivě i matky občas musí vyjít z domu).

Mimochodem - mít své dítě u vás ve školce, nemám radost. Z vašich článků tedy opravdu nečiší, že byste s láskou pečovala, ale spíš s utrpením přežívala další pracovní den.

5 0
možnosti

Článek hloupý až hrůza, ale potěšila mne diskuze. Tolik normálních a chytrých komentářů mne velmi příjemně zaskočilo ...V

5 0
možnosti

Stojím za Vámi. Zatím jste nenapsala nic, s čím bych nesouhlasil. Díky a palec nahoru za odvahu!

3 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS