Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Barboro, zdá se, že jste vyznavačka adrenalinových sportů, že? Ale vidíte to nějak špatně! Paní ministryně Marksová usiluje o to, aby byly matky co nejméně po porodu s dítětem doma, a mazaly do práce. Jen jaxi zapomněla, že dítě je na kolektiv připraveno až od tří let. Moje kolegyně kdysi musela přestat pracovat a vzít dvouletého syna z jeslí domů. Řval jak tur, co snědl vyhodil, a jí řekli, že až začne zvracet i vodu, tak je to konečná. Dala ho tam ve třech letech, a byl klid.

Tak pevné nervy, a hlavně zdraví!:-)R^

3 0
možnosti
ZZ

jsem starý muž a nemám co skrývat, chápu Vaše rozhořčení. To své stáří předesílám protože se něj chci odvolat, že jsem vypozoroval, že každý člověk, který se dostane do funkce, se cítí okamžitě "postižen rozumem", i když se to u něj před získáním funkce nepozorovalo.

7 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik