Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J58o20s58e40f 92N21o37v88á14k

29. 11. 2016 11:12

Moc dětí na jednu učitelku, přiliš malé děti a děti "speciální" - to chápu, že je na mašli. Ale stejně z těch článků cítím, že problém by byl i bez toho. Děti jsou prostě makačka. A automechanikům lidi vozí lidi pokažené auta, k zubaři chodí lidi se zkaženýma zubama ... Částečně to bude i zvyky ve státním školství. V soukromé školce měl člověk dobrý pocit, že se jedná o službu dětem a rodičům. Téměř všechno šlo, nic nebyl problém. Ve státní školce "se to dělá takhle" a dojem mám jako z tohoto blogu. Mj. jsou rodiče tlačeni k tomu, aby si brali dovolenou v pátek po státním svátku a nechali si děti doma, aby si paní učitelky mohly udělat prodloužený víkend, "aby si dopočinuly a mohly se na vaše děti usmívat". A "nenechávejte děti ve školce déle než 8 hodin. Vy taky nejste v práci déle". No, já jsem min. 8,5 a ještě nějaký čas trávím cestou do ní a zpět. Docela se bojím, že tohle není nadsázka jako např. z Deníčku moderního fotra a podobně to cítí i učitelky našich dětí.

0 0
možnosti

Dobrý večer, ráno jsem Váš článek přelétla očima a ...paráda. R^ Slíbila jsem si v klidu večer znovu přečíst a a pak přeposlat odkaz kolegům, kteří mají co dočinění s mateřinkou. Dalo mi dost práce a použítí nemalého důvtipu ho znovu nalézt! Výtka administrátorům. Fakt jsem se i nahlas smála. Vidíte, a u nás ve vsi vedou dvě učitelky za ručičky had složený z deseti dětiček, z toho jednoho cikáněte:-). PS - ten původní nadpis byl vskutku skvělý, synonyma k výrazu: počurání - na mě vulgární, ale...já na Vašem místě nebyla

0 0
možnosti

máte pravdu, že tady admini těžce zaspali... no asi moc mysleli na americký volby, a tak české mateřinky totálně přehlídli

0 0
možnosti

Pracuji jako sestra v domově seniorů a už nikdy nebudu brblat na svojí práci. Vám přeji pevné nervy a hlavně si asi stokrát denně opakujte, že vražda v afektu je trestný čin a ty dětičky z toho časem snad vyrostou.:-)

2 0
možnosti

UF, tak aspoň ta karma ode mě, a těšte se, že budete dnes ve Výběru, už kvůli všem těm rodičům toho bude třeba;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik