Pondělí, úterý, středa, čtvrtek, rum

Lidé se mě často ptají, proč se na tu práci ve školce konečně nevykašlu... No, já jim pak povyprávim několik stórek o pročůranejch lacláčích, vybryndanejch polívkách a pár postřehů z uplynulého týdne a většinou víc netřeba.

Pondělí:

"Pani učitko, my pojedem na rohy..."

"Jééé, Kubíku, to se máš, že pojedete na hory."

"No, ale my nejedeme na hory! My jedeme na rohy... s rodičma, víte?."

"Ok. Tak se hlavně nezraň..."

(To je ten, co si nechtěl nechat vysvětlit, že si nazouvá holinky, ne hovínky... Marná snaha)

 

Úterý:

"Já mám moč ruád hovnový víno..."

(... ke svačině byla hruška)

 

Středa:

"Já už Tě nemám ráda", oznámila čtyřletá holčička stejně staré kamarádce. Ta se šla se svým problémem svěřit tříletému Fandovi.

"Ona říká, že už mě nemá ráda. Co s tim mám dělat?"

"Musíš jí dovézt dárek z Ameriky, ono jí to přejde," odvětil hošík bez rozmýšlení.

 

Čtvrtek:

K obědu máme čočku.

"Mně to nechutná, pani učitelko."

"Ale nepovídej, vždyť si to ani neochutnal."

"Já ale tyhle kuličky nemám rád... a navíc jsou bez mlíka."

(Občas si taky pletu čočku s Nesquikem...)

 

Pátek:

Posloucháme z CD Nohavicovu písničku Pijte vodu. "Pijte vodu, pijte pitnou vodu. Pijte vodu a nepijte rum..."

"Můj táta taky pije rum," bezelstně oznamuje tříletý Jiřík.

"To tátové občas dělávají,... i paní učitelky. A co mamka?" (Ano, jsem investigativní učitelka)

"Máma ho taky pije," ozve se z druhé strany třídy Nina.

... myslím, že si s hodně rodičema ze třídy budu rozumět. Hezký zbytek týdne.

 

Autor: Barbora Veselá | pondělí 6.2.2017 7:00 | karma článku: 30,87 | přečteno: 2230x
  • Další články autora

Barbora Veselá

Cirkus jménem GDPR

24.9.2018 v 7:00 | Karma: 42,99

Barbora Veselá

Školka podporující zdraví

10.9.2018 v 7:00 | Karma: 38,61

Barbora Veselá

Máme právo sedět!

11.6.2018 v 7:00 | Karma: 41,49

Barbora Veselá

Středa, koziček je třeba

7.2.2018 v 7:00 | Karma: 44,88
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik