Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně se to líbilo.R^ zkuste psát povídky

0 0
možnosti

Opět výživný článek. Co mě překvapuje, je silný masochismus Vašich "fanoušků". Vadí jim Vaše postoje, ale mají zoufalou (či jinak motivovanou) potřebu Vás číst a náležitě kritizovat (přitom zde nevidím nikoho ze zdejších trolů, kteří mnohdy ani články nečtou a prudí jen v diskusích....naopak zde vidím dvě skvělé blogerky, u nichž mě to překvapuje). Stojím za VámiR^

2 0
možnosti
Foto

Máte pocit, že prudím, když jsem napsala vlastní názor? (tedy jestli myslíte tou skvělou blogerkou mě:-)

0 0
možnosti
Foto

Zase jedno děvče na svém místě. Je to dvojí výhra míti pěknou a veselou paní učitelku, děti tolik nezlobí a do školky chodí rády.R^

0 0
možnosti

Pochovat nebo pohladit malé dítě, když potřebuje, u vás není běžná praktika? Smutné.

0 1
možnosti
Foto

Do diskuse nechodite,ale vždy si do diskutérů, kteří s Vámi nesouzni,na konci blogu rýpnete. Ale nemáte koule na to, abyste si své názory v diskusi obhájila. Škoda, četla jsem Vaše blogy ráda. Ten kousanec směrem ke svým čtenářům jste si mohla odpustit.

2 1
možnosti

Hlavně jestli to vše proběhlo tak, jak je popisováno autorkou. Moc tomu nevěřím. ;-)

0 1
možnosti

...zajímalo by mě, co Vás Barboro na Vaší práci baví a těší.

Dosud jsem na to nějak nebyla schopna přijít.

Buď špatně čtu, nebo jsem z toho množství negace už nějak otupěla a nevnímám, proč vlastně v té mateřině pracujete...

4 2
možnosti

Prostě jen negativní stránky povolání ventiluje na blogu namísto na dětech. O ničem jiném to není. Pokud by ji práce nebavila a netěšila, tak to za ty peníze a stres nedělá.

5 1
možnosti

Takový hezký, veselý, inspekční den!:-)

A tak to je život, ale hlavně, že Vás mají děti rády, Barboro!:-))

0 0
možnosti

Jsou i horší věci, mě na ohlášenou hospitaci paní ředitelky při odpoledním vyučování přišli dva žáci pozdě a omlouvali se, že si zašli na cigárko. A myslím, že to nebyl prostý tabákový výrobek. Celá hodina v tahu, ale žákům se to moc líbilo.

2 0
možnosti
Foto

Hlavně se z toho "nepohounovat" ;-D

Moc hezky jste to celé napsala! V

3 0
možnosti
Foto

Vy ještě nepracujete v Lidlu?Tam je přece klídek,pohoda a hlavně žádný stres....a ještě k tomu se tam přímo válejí v penězích,v tak velké hromadě,že jim je závidí i učitelky z mateřské školky....

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS