Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že jste to vystihla úplně přesně. Ve mě to hned vygenerovalo myšlenky na to, jaký by měl být, podle rodičů, sportovní trenér. Třeba basketbalu nebo fotbalu, prostě kolektivního sportu. On by ale výsledek byl spíše k pláči než k zasmání. To proto, že takový člověk neexistuje a ani existovat nemůže. Podobně jako ta vaše učitelička.

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dmoc vtipné a nápadité-hlavně ten decentně a slušně se chovající prezident;-D t je fakt pohádka;-D

0 0
možnosti

J75a34n 10R23á49ž

24. 2. 2018 10:34

Dal jsem karmu;-D

0 0
možnosti
Foto

Hezký den, paní Veselá,

Děkuji, závěrečný odstavec je veselý. Zasmála jsem se. Správně. Vztahy jsou vždy jen o rovnosti. Jinak zabíjí duši dítěte. Kdo jiný to chápe lépe, než učitelka mateřinky.

https://svajcrova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=650009 A to míním doslova. R^

0 0
možnosti
Foto

Tak mě akorát mrzí,že autorka moc nechodí do diskuse. Je to jakoby nám otevřela dveře,pak je zavřela a koukala na nás klíčovou dírkou. Takhle mi to připadá. Sice furt lepší,než blog bez diskuse,ale není to ono:-/

3 0
možnosti
Foto

Opravuji slovo moc za slovo vůbec. Ještě jsem jí v žádné diskusi nezahledla.:-/

1 0
možnosti

Syn mé kolegyně neměl rád svou učitelku ze školy (Vámi popisované klišé je úzký profil) prý ji smrdí zadek ... byla to (a stále je) machna s mastnými vlasy, dosti znatelným knírkem a botkama, zoufale volajícíma po ševci ... možná by měl radši mladou a hezkou s beruškama ve vlasech ...

0 0
možnosti
Foto

H81a41n19a 69V45l58k51o97v48á

21. 2. 2018 16:36

Tak já nevím..v roce 1985 kdy jsem odcházela ze základní školy byl obor kadeřnice superprotekční , jen pro děti s dobrým kádrovým profilem, vyznamenáním a jistě nějakou tou protekcí...

Moje dlouholetá kadeřnice (20 let) tento obor absolvovala po revoluci, musela mít samé jedničky a potom pracovala pro přední brněnský salon a připravovala modelky na přehlídky (mimo jiné i Martinu Ulčovou, moji spolužačku, která předváděla pro Max Mara atd. ..s Karolinou Kurkovou, Terezou Maxovou..dnes má vlastní agenturu)

A to je jen náhled do těch "oborů pro čtyřkaře"...

1 0
možnosti
Foto

H45a22n17a 85V95l32k51o23v65á

21. 2. 2018 16:39

Dále by se dalo mluvit o hotelové škole, oboru Kuchař-číšník....

A na druhé straně vysokoškolském vzdělání třeba jako Bc. muzikologie...(jeden náš rozporuplný radní)...

Tak bych asi dceru raději poslala na tu kadeřnici nebo kuchařku...

Pokud nebude studovat IT nebo medicínu...

1 0
možnosti

Mně by například vůbec nevadilo, kdybyste měla morče se srstí..;-):-)

0 0
možnosti

Bohužel sekretářky se mnou nikdy nespaly a pokud jste nespokojena co změnit profi tisíc.život, zrovna dnes jsem četl, že v Lídlu zvýšily plat pro pokladní na 28 tis.......ale neberte mi prosím zase moc vážně,,,Keep smilling;-D;-D

4 0
možnosti

A něco podobného se očekává u učitelů a učitelek základních škol.

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik