Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milá paní.. zdravý rozum postrádám v téhle zemi u spousty lidí už dlouho..škoda;-(

1 0
možnosti

Tedy dobře jsem se pobavila! Sice vám nepřeji tu umytou hlavu,az si to přečte Vaše nove vedení školky, ale rozlítila jste se pěkně. ..

0 0
možnosti

I43v30a97n41a 94L93a64n84c49e

25. 1. 2018 13:43

Souhlasím s Vámi. Také jsem pracovala nějaký čas v Americe ve školce a můžu říct, že to není žádná legrace. Ale my jsme neměli ani polévky. Tady se nevaří, kuchyně je veliká a stále čistá. Otevírají se konzervy, rozmrazují pizzy...Paní z kuchyně to přiveze a jídlo servírují učitelky, děti sedí u stolku. Najíst se s malýma dětma opravdu čas není. My jsme zase měli změnu ředitelky a ta přišla s tím, že když dítě nechce spát, tak ho nechte u stolku, atˇ si v klidu kreslí. V klidu? To byl fakt fo ́r, potom už nikdo spát nechtěl. Takže na dobu, kdy děti spaly a učitelky si dělaly papíry, se mohlo zapomenout. Paní ředitelka tam vydržela dlouho, ale já ne. Přeju Vám, aby v Cechách zvítězlí zdravý rozum.

Clánek se mi líbí.R^

0 0
možnosti
Foto

docela tu přiznám, že někdy mi s těmi věčnými stesky trochu dost otrávíte, říkám, proboha, tak jdi holka dělat jinam. Dneska jste ale pojmenovala něco, co Vám podepíšu a díky za to. Naprosto jsem trpěla a dodnes trpím stížnostmi maminek i dětí v jakémkoliv směru stravování. Ale co mne uplně dovádí k šílenství - my nesmíme, nutit nelze, více demokracie, dětský názor, diskuze - takže moje děti nesměly vědět, že se cvičí... musely trhat jako jablka...prosila jsem, aby se tohle nedělo ... ano, umět si utřít zadek, vědět, kde mám kapesník. Pak fajn, protože to je to první ověření samostatnosti pro věci dalšíR^

1 1
možnosti
Foto

Chápu, ale jestli permanentně nesouhlasíte s filozofií firmy, ve které pracujete, nebylo by lepší energii investovanou do kritiky, která se tedy alespoň dle toho, co píšete, nesetkává s pozitivní odezvou, vynaložit na to, že si najdete jinou školku, kde budete více v souladu a nebo si založíte firmu vlastní, kde bude vše podle Vás? ;-)

2 3
možnosti

Komunisti měli - "kdo nejde s námi - jde PROTI nám" .

Alespoň to svou kritikou zkusila osvětlit. Ve firmě (vedení) se asi usídlili politici, kteří zapoměli na obyčejný selský rozum a ti už se pravděpodobně postarají o odvetu. Že to odnesou děti, je pro ně vedlejší.

Pro starší děti je to sranda (doma se docpou sladkostmi), pro ty malinké to může být nepříjemné (že se jim starší nebo zručnější smějí).

Když to rodičům vyhovuje - myslí si, že dělají dobře a jejich miláčka nikdo nebude omezovat a už vůbec ne k ničemu nutit ! ;-D;-D;-D

Který hlupák vymyslel nějaké jídelníčky a stanovil váhové množství jídla pro jednotlivý věk. Ty lidi na ministerstvu by mohli ušetřit !!

1 0
možnosti

Ve které době že to žijeme? Zdá se, že zdravý rozum si vybírá dovolenou. Ale už nějak dlouho...Ach jo.

4 0
možnosti

To s tou polévkovou sebeobsluhou dvouletých dětí co si neumí utřít vlastní řiť si snad dělaj prdel...

4 0
možnosti

Zajímavé.Pokud to přečte ředitelka našeho domova důchodců bude mít vynikající inspiraci.Já tam zatím nejsem,.ale už se tam těším.

Karma.;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS