Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Dobrý, fakt dobrý :-)

0 0
možnosti
PB

:-)

Měla byste psát častěji.

Uvažte to prosím.

Dík.

3 0
možnosti
JP

Baru, super článek!!! Mimochodem, taky jsem z oboru a taky tak trochu píšu o životě ve školce... ;-) http://skolka-online.cz/

0 0
možnosti
VB

:D Obcas se desim, co asi tak rika moje dite, kdyz nedavno prisla s tim, ze Klarka cicha pani ucitelce rozkrok :D

1 0
možnosti
Foto

A75l35e77š 62P14r52a42g64e44r

15. 11. 2017 13:16

R^ Vy ještě nemáte chlapa? Já bych Vás bral hned ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik