Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A ta školka, o které píšete, se mi nějak přestává líbit...Nejdříve tykačka s učiteli, nyní Mikuláš bez čerta...a příště Vám zakážou číst Karkulku kvůli vlkovi a myslivec taky půjde z kola ven, když páře kudlou vlkovi břicho?! 8-o

Bože můj, Mikuláš s andělem jsou přeci symbolem dobra, čert symbolem zla a protože by mělo dobro převažovat nad zlem, je v přesile! Ta tradice má přeci i výchovný efekt! Vždyť nejsme sadisté, nechceme děti zbytečně děsit, a když už jsme u toho, život se s nimi nebude vždy mazlit, měly by znát i tu "negativní" stránku..

No, jsem zvědavá, o čem budete psát příště..:-)

5 0
možnosti

Ach jo.. Kdysi jsem s radostí vstupoval do EU ..a teď to čím dál víc vypadá, že v případném referendu budu pro vystoupení! Spíš bez radosti.. Bohužel Brusel čím dál rychleji směřuje někam, kam já rozhodně nechci EURv

1 1
možnosti
Foto

Proč prosím do toho pletete EU? Ani autorka se snad o ni v souvislosti s tímto nezmiňuje, i když tedy přiznávám, že jsem použil rychločtení.

Každopádně pokud vím, tak v jiných školkách se o absenci čerta nehovoří, pročež předpokládám, že je to nějaká lokální bouřka...

2 0
možnosti

A další šílenost na obzoru.... Následovat bude anděl - může to být náboženská propaganda, anebo to zrušíme úplně... A s těmi Tři králi to může být také průšvih-rasová diskriminace.... Kam se to řítíme....

2 0
možnosti
Foto

To spíš úplně, Mikuláš je svatý, jasný náboženský symbol. Ježížka, no ježišmariá, pryč s ním, nahradíme Santou, ale Santa je svatý už podle jména, vlastně Santa není nikdo jiný, než náš Mikuláš, ten by taky neprošel.... snad se toho nedožiju.

1 0
možnosti

Vy jste si asi, Barboro, nevšimla těch vyděšených generací čertem!:-D

To je fakt to nejdůležitější - zlikvidovat čerta...ach jo. Která hlava na tu pitomost přišla?

2 0
možnosti

opět se v tomto případě projevuje ,,česká" dutá hlava..?! Bez čerta je to jako párek bez hořčice;-€

6 0
možnosti

Zakomponovat do přítomnosti čertů v MŠ Okamuru, to je dost děsivá zvrácenost, a potvrzuje to, co máte ve svém popisu Rv

2 2
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik