Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dost jsem se zasmála R^ vůbec vám nezávidím ;-D;-D

0 0
možnosti

Příště navrhněte Orlí hnízdo, to by byl mnohem lepší výlet! ;-D

1 0
možnosti

J75a65n 54R31i93c20h46t42e37r

21. 6. 2017 11:01

Ty vulgarismy jsou zbytečné, jinak by se mi to četlo příjemně.

0 0
možnosti

Už podle nadpisu bylo jasné, že to slečna slízne. Má svůj styl a bylo jasné, že spousta potrefených rodičů ozve, protože mají vždy svou pravdu.

0 0
možnosti
Foto

P93e92t71r 61H87a27h45n

2. 6. 2017 11:43

Souzním tatínkem, o kterém jste napsala, že je vocas. Vás nazývat nebudu - domyslíte si sama. Už návštěvu toho zařízení považuji za nemorální, ale tato vaše reklama v mediu, které vlastní majitel, který uzmul neoprávněně na něj dotaci nějaké malé firmě, která na ni měla (na rozdíl od něho) nárok, je fakt hustý počin. Třeba dostanete ke koblihám ještě další poukaz. Jako žena s kladným vztahem k dětem jistě oceníte, jak hezky přísahal na zdraví svých dětí a vnoučat - když lhal.

Hezký den.

0 1
možnosti
Foto

Při čtení vašeho blogu mě napadá jediné. Jak hluboko může klesnout úroveň školky, když zaměstnává tak psychicky nevyrovnané a zlobyplné osoby, jak se prezentujete.

Chvála bohu vím, že v jiných školkách tomu tak není, a tak tam své děti v klidu posílám.

Vzhledem k tomu, že už jsem před časem četl některé vaše blogy vím, že tato má zkušenost není ojedinělá.

Závěrem bych rád podotkl, že jakkoli mám na pana Babiše, jeho podnikání, politické aktivity apod. svůj pohled, tento můj příspěvek vůbec nesouvisí s tím, kam na výlet jedete, ale jak vystupujete a jak se vyjadřujete, a to jak o dětech, tak o jejich rodičích.

4 1
možnosti

Předpokládám, že jedete do Ekocentra, což je fajn nápadR^ Kdyby nebyl název tak profláklý kvůli panu Babišovi, je to "normální zoo koutek" pro děti s odborným výkladem. Asi bych se na toho tatínka taky naštvala, nemá cenu do toho plést politiku. Ovšem, proč řešíte komunikaci s tatínkem prostřednictvím blogu?! A paní učitelko, ten slovník....:-/

2 0
možnosti
Foto

Kdybych napsal proč skutečně jedete na Čapí hnizdo, tak by mě smázli. Jsem velmi rád, že moje děti měly ve školce velmi schopnou ředitelku i učitelky, které je při výletech zvládly uhlídat a svou práci dělaly především pro děti a ne pro sebe.

2 1
možnosti

Kucero, zlobite...

0 0
možnosti

Pane Studeny, vy jste ale studeny... Mel byste za trest dostat na starost 30 cizich deti, alespon na pul dne. Podle me by vas presly reciciky po pul hodine. V desti po pul minute...

1 0
možnosti

Pane Jančíku, vy ale jančíte. Opravdu vám připadá vaše reakce adekvátní mému údivu nad tím, že podle autorky není ve středních Čechách jiná volba pro školní výlet, než Andrejovo hnízdo? I když jsme mu na něj přispěli?

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS