Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co čtu Váš blog, taky se mi líbíte, ale jsem starej, musíte si najít někoho mladšího ...

0 0
možnosti

Děcka jsou bezelstná, upřímná:-) zrovna tohle období prožívám s vnoučaty a bavím se...;-D

1 0
možnosti

Barboro, aspoň, že máte odměnou i tyto zážitky (kromě těch dříve popsaných).

Já když vidím tu Vaši fotku, tak se tomu klukovi vůbec nedivím:-) Myslím, že s Vámi děti užijí i hodně zábavyR^

Dík, že jste to napsalaV

1 0
možnosti
Foto

Dnes jsem objevil Váš blog. Pár článků jsem si přečetl a pobavil jsem se. :-)R^

1 0
možnosti

Tak jen doufám, že admini nepropásnou šanci a dají tohle do dnešního výběru;-D Tohle by jeden nenašel ani v mnoha filozofických traktátech;-D

2 0
možnosti

Taky se mi docela dost hodně líbíte. Ale to byste zase potřebovala někoho mladšího

3 0
možnosti

Mám úplně stejný problém, který když je dělený, je únosný. Ale možná mám na rozdíl od vás tu výhodu, že jsem i na sladké, do kterého zrovna slečna kouše.

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik