Děkujeme za pochopení.
H24a20n11a 52V98l92k24o67v83á
Pane Krákoro- pročetla jsem diskusi a usoudila, že zasloužíte zvláštní příspěvek....vaše dcera si nedokáže zavázat tkaničky (což je základní dětská dovednost) a vy máte tu bohorovnost kázat zde o tom co byste dělal jako ministr školství?
To je neuvěřitelné. Vlastně je to uvěřitelné - kolik analfabetů a Neználků se plete do poměrně odborné problematiky jako je vzdělávání dětí.
Přesvědčuje mne to jen o tom, jak je tato činnost společensky nedoceněná. Chirurgovi by asi pan Krákora neradil kdy mu má uříznout nohu v případě sepse...
V44i95l50é37m 13B86a37r87á12k
Perfektní článek. Nevím, jestli jste ten rozhovor poskytla Vy, ale pod tímto textem je naopak celý zástup ublížených rodičů.
http://ona.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A170322_092525_deti_pet
J39i80ř58í 48K73r39á37k95o91r69a
Zajímavé. Máme spíš opačnou zkušenost. Moje dcera prý nemůže do školy, není připravená a paní učitelka navrhuje odklad. Důvodem je, že neumí zavázat tkaničky. Na cizích botách, protože sama má všechny na suchý zip. Tak jsem jí to za jedno odpoledne naučil, aby paní učitelka nedělala problémy. A teď čekám, s jakou krávovinou přijde dál.
J89a72n92a 55K42o10z89á51k93o69v78á 48V28o77l49r12á14b39o22v57á
No ale zase - ti inkludovaní se přehoupnou základkou, pak střední školou a představte si třeba ADHD kuchaře s asistentkou, jak servíruje v hospodě guláš s pěti. Nebo taková pokladní třeba v Bille, jak jí peníze pomáhá přepočítat asistent, aby se nespletla. Nebo klidně i výš - poslanecká sněmovna by mohla inkludovat další mentálně postižené jedince. Asistenty tam přece už mají a dobře placené.
J68i28ř10í 91K76r10á60k74o45r70a
Jaký problém bude mít v práci kuchař s ADHD, že bude potřebovat asistentku?
V25i13l10é54m 76B20a51r49á17k
Souhlas.
Nesouhlasím s inkluzí Může slepý řídit auto?
13. 04. 2016 12:55:12
Nechci platit zbytečné asistenty pro nevychované děti. Nechci, aby moje děti vinou inkluzování mělo ještě horší vzdělání než dnes. Nechci, aby moje děti byly ohrožovány agresory, kteří jsou omlouváni „papírem na hlavu“.
V36l22a44d43i28m32í90r 62T80e98m70l35í96k
Školství není jedinou sférou, která chátrá. Po sametu bohužel, všichni, co si sedli do vedoucí funkce, si vehementně stavěli pomníky. Bez ohledu na to, že dosavadní bylo třeba i funkční a na slušné úrovni. Takto dopadlo nejen školství, ale i zemědělství, textilní i sklářský průmysl, vzdělávaní ve zdravotnictví... Níže je to v jedné odpovědi o Norsku uvedeno, mají pro inkluzi zvláštní třídu v rámci téže školy, my měli vyčleněné celé školy... Kam dal oči náš pos.lanec či ministr, který tam byl a "vylepšil" to ve svém návrhu pro naše školy tím, že děti, "kterým to jde pomaleji", budou ve třídě s těmi "rychlejšími"?
Ti "pomalejší" si totiž také zaslouží zažít úspěch, a ten ve třídě s těmi "rychlejšími" nezažijí ! Jak se zdá, i ti Norové toto vědí....
J33i54r75i 47N72o10v38a60k
Jedenáctý bod měl být na prvním místě! :-)
J63i32ř85í 45K34r84á80k68o85r46a
Problém je hlavně v samotném státním školství. Je to fabrika. Je určeno k masové výrobě produktů.
Samotný školky jsou určeny k výrobě prefabrikátů. Prefabrikáty potřebuje fabrika, neboli základní škola. A potřebuje je mít přesně obrobené, jeden jako druhý. Proto má školka tabulky, podle kterých děti hodnotí. V tabulkách jsou proloženy údaje o schopnostech jednotlivých dětí napříč věkem a porovnávají se se vzorovou tabulkou, která určuje vývojový cyklus standardního prefabrikátu. Jakmile se prefabrikát odchýlí, neprojde výstupní kontrolou kvality a je označen jako vadný. Dostane odklad, tedy další dobu ke zformování do tabulkové podoby, kterou by škola mohla akceptovat.
A pozor. Prefabrikát nemusí být vadný jen proto, že je nedopracovaný, ale může být vadný i proto, že už začíná získávat tvar produktu. Když třeba dítě jde do školy s tím, že umí číst, psát a nedejbože třeba i počítat, je vadné také. Fabrika má totiž přísně a tabulkově nastavené procesy a nebude se přece přizpůsobovat jednomu vadnému fakanovi. Škola totiž vezme hotové prefabrikáty a začne je tvarovat podle předem definovaných výrobních procesů. Ty procesy nadefinovali ouřadové podle toho, co si myslí, že by společnost mohla za 15 let potřebovat za produkty. Ti ouřadové jsou totiž vědmy, věští z kávové sedliny a říkají - tak v roce 2030 budeme potřebovat 150 tisíc truhlářů, 230 tisíc zedníků, 200 elektrikářů a v neposlední řadě 5 milionů sociologů a filozofů do McDonalda a KFC.
Takhle hezky to naplánují, naprogramují základní a střední školy, a ty pak vyrábějí požadované množství požadovaných produktů.
Jak krásný to svět, do kterého se děti rodí, co?
J45i27ř29í 66Č53u15m47p49e71l74í85k
Připomněl jste mi Červeného trpaslíka
F95r38a19n73t56i53š88e79k 70V20e70s74e96l97s75k85ý
Máte SPgŠ nebo jakou kvalifikaci?
J90i41r91k94a 69B50r42u86n36n55e80r
Vlastně se ptáte jaký na to má papír. To je nejdůležitější, bumážka.
P29e94t89r 20Š91i56n98d49e94l74á17ř
O tom, že papír snese všechno, je paní ministryni Valachové známo velmi dobře a v tomto duchu podle toho také ty svoje výchovné memoáry koneckonců vymýšlí a píše!!!
- Počet článků 46
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 8760x