Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Věř mi. Určitě to bude fungovat...

   ... no jasný, že to NEfungovalo. Jak by došlo každému s průměrnou dávkou selského rozumu. Ale zkusit jsme to museli (čti on musel).

   Když nemůžete jednu ruku zvednou víc než do výše loktu, tak si krom (zašmodrchanýho) copánku nebo rozpuštěnejch vlasů moc účesů nevytvoříte. A sorry, v tomhle větru a sněhoobčaspadání nemůžu nechat pačesy bez dozoru. Tu mě tedy napadlo, že poprosím svého spolubydlícího. Vzhledem k faktu, že patří k "duhovému hnutí", jsem nepředpokládala, že by mu mohlo činit obtíže udělat mi culík. Člověk se ale neustále učí. Já se třeba dneska ráno naučila už nikdy více nenechat P. pracovat s mejma vlasama. Děkuju, ale zničit si je dokážu i sama.

   "P. uděláš mi culík?"

   "Ses posrala? Myslíš, že to umim?!"

   "Včera jsi mi radil, jak si mám namalovat obočí, předpokládala jsem, že tohle ti nebude dělat problém..."

    "Hele kočičko, to že jsem buzna neznamená, že vim, jak se dělá nějakej culík."

    "To jenom takhle vezmeš a..."

    "... počkat, já viděl na netu takový video..."

    "... jasný, ale moje vlasy vysavačem opravdu nezaculíkuješ."

   ... P. během rozhovoru plynule a nerušeně odchází do kumbálu pro lux...

    "Ses asi posral, ne? Nebudeš mi kua luxovat vlasy."

    "A proč jako ne?"

    "Jako zaprvé to nebude fungovat, za druhé moje vlasy nejsou prachovka, co vymete vnitřek tý hadice."

    ... pak si jen pamatuju, že mám vlasy v trubici, podávám P. gumičku a ten mi na hlavě dokonává skulpturu hodnou potlesku. Nebo spíš k posrání strašidelnou. Změť prachu, vlasů mých i cizích elegantně zamotaných do gumičky na temeni hlavy... Ale v tom videu to fungovalo!

http://weheartit.com

PS. Pak jsme šli s P. nakupovat. Tedy on si šel koupit cosi. Měla jsem za to, že vzhledem k tomu, že budeme navštěvovat pouze pánská oddělení, je moje bankovní konto v bezpečí. Druhý omyl dnešního dne. Do pánských oddělení se chodí skrz dámské výprodeje...

PS2. V pánských odděleních Zary je velice příjemné trávit "čekání"...

PS3. ... dokud vám P. nesdělí, že všichni TI, co se vám líbí, jsou bohužel z jeho komunity. Senza!

Autor: Barbora Veselá | sobota 14.1.2017 18:04 | karma článku: 20,53 | přečteno: 1887x
  • Další články autora

Barbora Veselá

Co rodiče netuší o školkách v přírodě

„Před odjezdem si dojděte všichni na záchod,“ zněl pokyn. „Pančelko, mně se chce kadit,“ ozvalo se z autobusu tři minuty poté, co jsme opustili areál školky.

7.5.2020 v 7:00 | Karma: 42,74 | Přečteno: 7840x | Diskuse| Společnost

Barbora Veselá

Proč české školství přichází o dobré učitele

Kdysi jsem věřila, že přispěji ke zkvalitnění českého školství. Věřila jsem, že spasím svět. Pokud ne svět, tak aspoň děti v „mé“ mateřské škole. Chtěla jsem zvýšit upadající, nebo spíše upadlou, prestiž učitelského povolání.

11.12.2019 v 7:00 | Karma: 38,87 | Přečteno: 4068x | Diskuse| Společnost

Barbora Veselá

České školy budou mít rok zavřeno

Co se původně zdálo jako aprílový žertík, byť ohlášený s opožděním v květnu, se nyní jeví jako reálný projekt.

19.8.2019 v 7:00 | Karma: 37,08 | Přečteno: 3622x | Diskuse| Společnost

Barbora Veselá

Typologie moderních fotrů v MŠ

Tatínkové dětí ve školce - to je taková zvláštní přehlídka dokola se opakujících typů. Některé typy se kombinují, někdy dochází k jisté otcovské evoluci během tříleté docházky potomka do mateřské školy.

11.3.2019 v 7:00 | Karma: 46,68 | Přečteno: 21593x | Diskuse| Společnost

Barbora Veselá

Chcete být učitelem? Stačí půlroční školení

Jste ředitelem nemocnice, která dlouhodobě řeší nedostatek lékařů. Máte dvě možnosti. Můžete zatlačit na stát, aby zvýšil vtipnou výši platů lékařů, nebo podpoříte návrh, který "dodá" nové lékaře za 250 hodin...

6.2.2019 v 7:00 | Karma: 40,02 | Přečteno: 5220x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rusové ostřelovali Charkov, střely zasáhly obytné domy a zranily dva lidi

24. dubna 2024  8:33

Sledujeme online Rusko útočilo střelami S-300 na východoukrajinský Charkov. Poničené jsou čtyři obytné budovy a...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 7:53

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při incidentu se...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik