Ke kávě (mateřské) mléko?

Prostě jsou na světě jisté důvody, proč nemám potřebu navštěvovat kavárny. Nebo bych měla říkat Kojárny?

Nad káfíčkem rozjímáme,

který dort si k němu dáme.

 

Salátu jsem vale dala

jsem snad kráva,

abych tohle žrala?

 

Dávka cukru nervy spraví.

Co je na tom,

že to není zdravý?!

 

Než jsem dortík vybrala

málem jsem se pos.ala.

 

Mladá matka o stůl vedle,

zkoprním jak stará jedle.

Patří to k dnešnímu rázu,

žena tasí mléčnou žlázu.

 

Její dítě? Tak dva roky,

"sváču" mělo na dva loky.

 

Mě chuť na dort rázem přešla, 

proč já, kjáva, jinam nešla.

 

Chci poprosit matky všecky,

neukazujte nám svoje cecky!

Chci si jenom kávu dát,

nechci vaše prsa znát.

Autor: Barbora Veselá | pátek 16.12.2016 12:00 | karma článku: 24,59 | přečteno: 1739x
  • Další články autora

Barbora Veselá

Cirkus jménem GDPR

24.9.2018 v 7:00 | Karma: 42,99

Barbora Veselá

Školka podporující zdraví

10.9.2018 v 7:00 | Karma: 38,61

Barbora Veselá

Máme právo sedět!

11.6.2018 v 7:00 | Karma: 41,49

Barbora Veselá

Středa, koziček je třeba

7.2.2018 v 7:00 | Karma: 44,88
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8760x
Po sedmi letech ve školce s 25 dětmi na hlavu jsem se rozhodla, že letos to chce zvýšit laťku. Volba padla na školku, kde mi bylo přiděleno 28 předškoláků. Aneb co Tě nezabije, to Tě spolehlivě pošle do psychiatrické léčebny. Školnímu roku - zdar!

Seznam rubrik